Pages

jueves, 15 de diciembre de 2011

Helt slut!







Idag stod det en massa roliga saker på kvälls-schemat. Men efter en lång dag på jobbet för mig och Lillebror var det sååååå skönt att bara softa när vi väl kom hem, för jag var helt slut (natt-amningen börjar ta ut sin rätt nu efter åtta månader). Å det känns alltid bra när man lyssnar på sin kropp å knopp och liksom känner efter; Måste jag göra detta? Går världen under om jag inte göra detta idag?


Så. Summa summarum. Ikväll har jag varit trött som attans. Men imorgon är en ny dag. Å den har jag laddat för med mys i soffan (å med kaffe, lussebulle, äggmackor och mjölk) och fått den dagliga fotmassagen. Så jäklar i min låda vad jag ska vara pigg och utvilad imorgon :).

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssst..... Idag visar jag lite av de godsaker som jag fick med mig hem från Cookie Exhange Partyt i förra veckan. Mycket gott var det i de ljuvliga små paketen, vill jag lova!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top