Pages

miércoles, 25 de enero de 2012

Allt på en gång!



Vardagsrummet i sommarskrud. Bilder från förra året.

Just nu är jag inne i en "vill-göra-om-überalles-å-flytta-runt-en-massa-saker-å-kaaaanske-ska-vi-nog-tapetsera-om-lite-ändå"-period. Idéerna fullständigt sprutar ur huvudet på mig och det är nog tur att det är så många idéer på en gång att jag inte vet vart jag ska börja. För oftast blir det bäst när alla idéer har sjunkit in och liksom "satt" sig lite, kan jag tycka. Å så hinner min käre make och tillika Inredningsnörden smälta alla "små" projekt som "vi" ska göra här hemma. Nåja.

Imorgon ska jag nog laga något extra gott till (fjäsk-)middag. Kanske tända ett ljus eller två. Å kaaanske passa på att droppa bomben att jag hittat en tapet som skulle passa aaaaaaalldeles perfekt i vårt sovrum. Ja. Så får det bli :). Fortsättning följer.....

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst...... Eftersom jag och kidsen har varit och flaxat heeela dagen så har jag inte hunnit att fota något nytt. Därför har jag grävt lite i bildarkivet. Igen. Håll tillgodo :).
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top