Pages

jueves, 12 de enero de 2012

Formex!



Liten och stor ljuslykta från Nordljus.
Thékanna från Topiary.

Nästa vecka är det Formex. Å i år ska jag jäklar i min lilla låda se till att ta mig dit. Punkt.

Dock har jag ett tiny tiny problem; Lillebror. Eller ja, det är väl inte han i sig som är problemet utan snarare att att han inte tar flaskan (alla ni föräldrar vet vad jag talar om). Eftersom jag fortfarande morgon och kvälls-ammar honom så kan det bli ett ja.... tiny tiny problem eftersom han är kvar på the Island och jag drar iväg till huvudstaden. Å nog för att jag har lååånga lökar nu efter all amning, men inte 40 mil-and-then some-långa-titts (det kanske hade funkat om mässan var i Västervik eller så... typ). Så det där med amningen kan bli ett problem.

Ja. ja. Trägen vinner och jag är envis som synden. Det ska gå att få honom ta flaskan. Så nu går Lillebror på arla-avvänjning och jag går som Dolly (dock inte fåret) med sprängfyllda läckande lökar först och jag två meter bakom. Charming.....

Jag håller er informerade hur det går :).

KRAM

// Inredningsfrun som hoppas att hon kan komma iväg till Formex

Pssssssssst...... Idag har jag flyttat runt lite saker på den lilla hyllan i köket. Omväxling förnöjer :).
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top