Pages

martes, 17 de enero de 2012

I do it my way!








Oj, oj, oj vilken härlig tisdag jag haft idag. Jag har hunnit med både mysig fika och livsfunderingar på Gårdby Kafé och Lanthandel , där jag också vädrat idéer kring min blogg-bak-bok. Håller på förfullt och klipper och klistrar bland mina recept här på bloggen till en "bok-dummie". Galet roligt!

Appropå blogg-bok så ska nu fina Emma också göra en sådan där intäkterna från boken går till välgörenhet. Häftigt! Så skicka in era bästa recept så kanske just ert recept hamnar i boken.

Attans, för mig, att jag inte han bli först med min blogg-bok som jag tänkt. Men hey, I do it my way å gör det bästa jag förmår ändå :).

Ja, just det ja. På torsdag drar jag iväg till Formex. Är det någon mer som ska dit?

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top