Pages

viernes, 20 de enero de 2012

Äntligen beställd!

Bilder lånade från Ramsign.

Sedan vi byggde vårt hus här på the Island så har vi saknat husnummerskylt på fasaden. Detta har bland annat inneburit att vår granne (som inte heller har någon skylt) ibland får våra matkassar från Middagskorgen som vi beställer (som jag så klart springer in och hämtar). Kul för våra grannar, men för oss? Not so much. Så. Nu har vi gjort slag i saken och beställt en löjligt vacker gammal nummerskylt som jag suktat efter läääääänge. Alltså. LÄNGE. Tänk er typ tillbaka till krita-perioden and the some -länge. Typ.

Iallafall. Nu när det ändå ska tillverkas en skylt till oss, tänkte jag kasta in en UTLOTTNING till er som suktat lika länge efter en fin, fin emaljskylt till ert hus eller hem som jag har.

Så. Vill ni vara med i uttlottningen om en husnummerskylt (ej namnskylt eller adressplaketter) med siffrorna 1-5 i vilken av de fem olika skyltdesignerna man vill (som ni kan se på Ramsigns hemsida, tex Metropolitan, Highlander) och i vilken storlek man vill (OBS! Det tar ett par veckor att tillverka skyltarna så var beredd på att den inte kommer på en gång om du vinner.)

Å vad ska ni göra för att får vara med?

Lämna en kommentar i kommentarsfältet nedan och skriv något som får mig på bra humör :). Å om ni länkar från egen blogg eller delar länken på Facebook så får ni en extra lott. Easy peasy alltså :). Tävlingen håller på till den 27/1, kl.20.00. Så heja, heja och lycka till!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst....... Ja, å så firar jag ju att ni har hunnit bli över 1200 "gillare" på Facebook. GAAAALET roligt!!! Galet!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top