Pages

sábado, 14 de enero de 2012

Nu vet jag vad jag ska ha på mig!

Kan Ni hitta en Inredningsfru?

Jag drar ju iväg till fina Emmas och hennes bloggevent i februari men har haft lite huvudbry om vad jag ska ha på mig på denna häftiga tillställning. Ni vet kläder och jag..... funkar sådär.

Men tack vare en gammal vän som delade ett foto till mig på Facebook , så vet jag nu vad jag ska ha på mig. Det blir en grön vintageklänning som har en sisådär 17 år på nacken. Dessutom finns det matchande huvudbonad och krage till. Kommer ju bli perfekt! För vintage är väl alltid hippt och coolt. Eller vad sägerNi :)???

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssssst...... För 17 år showade och sjöng jag massor. På bilden ovan var vi klädda som blommor då vi sjöng ett vår popurri. Amen är vi inte.... söta så säg :)?!?!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top