Pages

martes, 10 de enero de 2012

Varför jag aldrig frågar!



Det kan tyckas konstigt att jag aldrig frågar Er, goa fina läsare, vad Ni vill se mer av här på bloggen. Eller om det är för mycket eller för lite av något. Eller vad Ni gillar eller vad ni inte gillar. Men så här ligger läget.

Bloggen för mig ett mitt stora kreativa utlopp. Där jag skriver det jag känner för, för stunden och fotar det jag känner för, för stunden. Bloggen följer både min vardag i smått och mitt liv i stort (Så klart inte allt. Det finns ju mer saker i livet än lull-lull och fika. Eller ja. Inte så värst mycket mer men ni förstår väl poängen). Skulle jag känna mig styrd av önskemål från er, så skulle jag nog tappa stinget och den spontana gnistan med fotona jag tar och texterna jag skriver. MEN. Ibland frågar ni ju så artigt (ni är så fina ni) om jag inte kan visa mer av ditten å datten. Å då sår ni minsann ett litet frö som får ligga och mogna. Å så poff. Så blev jag nog lite sugen på att visa Er tvättstugan ändå. Typ.

Vad vill jag säga med det här nu då. Jo. Fråga och önska gärna. Men bli inte arg om jag inte frågar Er :).

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst...... Idag har jag faktiskt inte klivit ur morgonrocken. Eller huset heller för den delen, när jag tänker efter. Vad jag däremot har gjort är att slöa. Big time. Medan Lillebror sussande slog jag ner min lilla ändalykt i soffan, kastade upp mina (vintertorra) ben och njöt av tystnaden med lite böcker, choklad och en god kopp värmande thé. Det är guldkant på vardagen som heter duga det! Lovely!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top