Pages

lunes, 16 de enero de 2012

Jag tänker så här!




Ytterligare en morgonrocksdag verkar det bli här på the Island idag. Dra-mig-åt-alla-håll-å-så-lite-sidledes så sköna dessa dagar är. Å om dessa kan tyckas "gå-och-dröna-å-inte-gå-utanför-dörren"-dagar" tänker jag så här; Är det någon gång i livet som man kan ha dessa dagar med gott samvete så är det ju just när man är hemma och är mammaledig. Den tiden kommer ju liksom aldrig igen. Så. Lata dagar har jag med gott samvete :).

Så idag varavar jag ner, samlar energi och kraft och tar tag i lite sådant som jag skulle tagit tag (eh... struntat i) för ett par veckor sedan. Skönt att plöja av en del på to-do-listan. Extra trevligt är det att få lov att göra det i morgonrocken :).

Tjohoooooooooooo!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst....... Jag har flyttat runt ännu ett par ljuslyktor och hängt dem på stegen i den lilla passagen i till sovrummet. Dock har jag satt små pärlhyacinter där i istället för ljus. Känns lite mer "hopp-om-våren" så, tycker jag :).
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top