Pages

miércoles, 18 de enero de 2012

Samtalet!

Idag kl.03.50 kom samtalet när jag stod i badrummet och gjorde mig piffig inför dagens äventyr upp till hufvudstaden; Det blir inget Formex! Ouch!

Å jag tänkt tillbringa förmiddagen med att skråla liiite för högt till låtarna på radion i bilen, dricka halvdant, halvvarmt kaffe ur en pappersmugg från Statoil, vara tuuuuungen att stanna för en kisspaus i vägkanten - nuuuuuu- fastän vi precis haft en lång sträcka-på-benen-paus och göra en liten fuldans i ren och skär extas på parkeringen utanför Forex för att fira att jag ääääääntligen kommit dit.

Så. Ouch igen! Istället tillbringar jag dagen hemma med Lillebror och tänker att Formex försvinner ju ingenstans.

KRAM

// Inredningsfrun på G fast inte på väg......
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top