Pages

miércoles, 11 de enero de 2012

Flytt-sucker!







Jag är en riktigt sucker för att flytta runt saker. Det spelar ingen roll vad det är för saker jag flyttar, bara jag liksom får flytta på dem. Min käre make är däremot inte lika förtjust i min obsession eftersom han inte alltid hittar det jag flyttat på. Mäkta charmig egenskap, skulle han nog säga om min flytt-mani. Mäkta.

Nåja.

Idag har jag flyttat runt lite saker så att det känns lite "nytt" här hemma. Glaskupan har fått flytta in till vardagsrummet (igen) efter ett litet gästspel på hyllorna i köket. Sedan snodde jag lite av forsythia från tulpanbuketten och stack ner i tillbringaren med de vita amaryllisen på vardagsrumsbordet, så att det blev lite mer vårigt. Inte så mycket "flytt" idag alltså men ändock för att fylla ett dagsbehov :).

KRAM

// Inredningsfrun å ständig flyttare
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top