Pages

domingo, 22 de enero de 2012

Årets första!


Idag årets första uuuunderbara semlor inmundigats här på the Island. Sa jag att de var uuuuunderbara? Iallafall. Imorgon ska jag leda er igenom konsten att göra den perfekta semlan. Steg för steg. (HÄR kan ni förresten hitta mitt grundrecept).

Igår var jag ju ute och slog klackarna i taket (inte bokstavligen) och hade en helt fantastiskt rolig kväll som resulterade i en del fysiska åkommor som fötter som jag troligtvis aldrig mer kommer att kunna gå på (why oh why tar man på sig så höga klackar och tycker att det är en bra idé att dansa flera timmar i sträck och sedan gå tre kilometer hem) för att jag har så in i bombens ont i dem idag. Ouch! Ja, just det ja. En sprucken läpp lyckades jag med bragden att få (don´t ask). Men lite får man ju räkna med när man har en galet rolig kväll :).

Nu ska jag kasta mig i bingen.

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top