Pages

viernes, 13 de enero de 2012

Det finaste jag fått!

Bebis har pysslat på förskolan....
.... och gjort ett fint kort till sin mama :)!

När jag hämtade Bebis på förskolan igår, satt han i ateljén och pysslade och klippte i gammal tidningar. Plötsligt så hade han fått syn på mig i en av de gamla blaskorna och lite klippeliklipp senare och under vissa restriktioner till hans "fröknar" så hade Bebis gjort ett kort. En av pedagogerna hade även skrivit ner dialogen som uppstod när kortet skulle göras. Hur gullig var inte det. Som förälder missar man ju massor av guldkorn när man inte är på plats på förskolan om dagarna och det är ju ovärderligt att få ner sådant på papper.

Iallafall.

Kortet är det finaste jag fått och Bebis var så stolt när han gav det till mig när jag hämtade honom. Min underbara, underbara lilla snos! Mitt lilla mama-hjärta svämmar över av kärlek.

// Inredningsfrun å stolt mama

Psssssssssssst..... Om ni klickar på bilderna så blir de större och mer läsbara.
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top