Pages

lunes, 30 de enero de 2012

Till min käre make!




Till min käre make;

TACK för att du finns i mitt liv och vid min sida. TACK för att du älskar mig genom eld och vatten, genom nöd och lust (å nödig och lustig också för den delen). TACK för att du tycker att jag är vackrast i världen fastän jag ibland ser ut som sju svåra år och ett nödår. TACK för att du låter mig ta en "snabbdusch" fem minuter innan kidsen ska i säng, fastän att du veeeeet att jag aldrig har duschat snabbt never ever in my life. TACK för att du alltid låter mig få sista chokladbiten, fastän att det är din favorit. TACK för att du slår på rumpvärmen i sätet i bilen innan jag har hoppat in och satt mig. TACK för att du är min, käre make. TACK!

// Inredningsfrun

Psssssssssst...... Buketten med ljuvliga ranunklar köpte jag idag till min käre make. Bara för att!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top