Pages

miércoles, 25 de enero de 2012

På semester?





Man skulle kunna tro att jag är på semester för tillfället, med tanke på hur mycket jag om dagarna just nu. Men då menar jag inte surf bland salta vågor utan surf i surfar cyberrymden. Jag är så sugen på att fixa, dona och hitta en massa nytt roligt till hemmet och då är ju nätet det bästa för det, tycker jag. Speciellt om man som jag, inte alltid känner att det är en väldans bra idé att släpa två kids med sig runt i inredningsbutiker timme ut och timme in. Det blir inte alltid så mycket inrednings utan mest utredning om vilket barn som är vart och vad det gör. Typ.

Så thank God för internet och nätsurf i lugn och ro, mitt i vintern :).

KRAM

// Inredningsfrun


Pssssssssssst..... Idag visar jag lite inspirationsbilder som jag fotade på Mormors Fönster förra veckan. Håll tillgodo!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top