Pages

domingo, 15 de enero de 2012

Den kom tidigt i år!



Hört någonstans på the Island;

" - Det är ju min födelsedag snart......"
" - Hmmm..... du skämtar va!!?!!....."
" - Vaddå??? Mars ligger ju alldeles runt hörnet!
" - Den kom tidigt i år....."

Ja. Den kom sannerligen tidigt i år. Den första födelsedagspåminnelsen, menar jag. Det kan ha att göra med att jag höll på att bli smått galen av allt som jag vill lägga rabarber på ur Greengates nya Dora- kollektion (bläddra till sida 34-35 och framåt, så förstår ni vad jag menar....). Galen!

Det är väl tur för både mig och min käre make att jag fyller i mars och inte i oktober, för oj vad det skulle kunna bli tjatigt då :).

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssssst.... De söta ljuslyktorna som har hängt i fönsterna i hallen i eeevigheter har jag nu flyttat till köket/vardagsrummet i stället. Älska att flytta :)!!

Psssssssssssst..... Så himlans roligt tycker jag det är att Ni gillar att följa mig även HÄR. GILLA :)!!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top