Pages

lunes, 20 de febrero de 2012

Amen dra på trissor!




Amen dra på trissor! Nu har nog söta Åsa på Topiary tagit och slagit huvudet i skidbacken eller fått sportlovs-feber eller så, för oj, oj, oj vilken härlig Greengate-utlottning hon har slängt in här på bloggen. Nu sitter jag och klurar på en svår fråga som bara jag själv kan svara på så att jag kan roffa åt mig vinsten själv (moahahahah).......... Men nä. Det vore ju inge schysst :)!

Så. Idag kan ni vara med och vinna en vacker kopp, en söt rödprickig porslins-sked, ljuuuvligt vacker blommig kökshandduk (dock inte den blårutiga för den är miiiiiin) och en "nu-blir det-iallafall-liiite-mer-roligt-att-diska"-diskborste (som min käre make å tillika Inredningsnörden minsann tyckte att vi själva kunde behålla för att den var så fin :). Men jag lovar, den får ni också om ni vinner).

Det enda ni behöver göra är att motivera varför detta ska få bo hos er och skriva ner detta i en kommentar här hos mig (under detta inlägg). Utlottningen håller på en vecka framåt till den 28/2 kl.20.00.

Så heja, heja!!!

Idag är det minsann Fettisdagen. Oj så bra! Då behöver jag ju inte ens hitta på en anledning till att få fika lite idag :). Tjohooooooooooo!!

KRAM på er!

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top