Pages

viernes, 10 de febrero de 2012

Nu är det jag som bestämmer!


Bebis (nä, han heter ju inte det på riktigt) funderar.

Ibland blir saker och ting inte riktigt som man tänkt sig. Jag hade till exempel inte tänkt mig att jag skulle får matförgiftning de lux två dagar jag skulle åka till staden med den andra långa bron (som fullständigt badade i sol och inte ens en gnutta snö när vi kom fram idag - härligt!). Å jag hade inte heller tänkt att jag skulle ligga på hotellet och ladda med Proviva Blåbär och Resorb och fortfarande inte riktigt kunna äta mat utan att få magkramp. Det hade jag inte heller tänkt mig. Snarare att jag skulle stå och hoppa i sängen och köra lite "unzt untz untz" till denna låten. Men vet ni vad? Nu är det jag som bestämmer över den här lilla lekamen och jag har bestämt mig för att sova bort det onda och vakna som en ny människa imorgon bitti. Japp. Så får det bli.

För imorgon är det bloggevent. Ja, jäklar i min lilla låda det är det. Som jag väntat. Som vi väntat! Imorgon kör vi :)! Tjohooooooooo!!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst.... När jag pratade med Bebis på telefonen innan så undrade han om jag var ute och dansade och var snygg i håret än? Sötunge! Tänk vad det små snappar upp...... hmmm .... bästa att passa sig :).
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top