Pages

martes, 14 de febrero de 2012

Kärlek oavsett dag!


Alla hjärtans dag-frukost firar vi med extra god
frukost de luxe, lite tända ljus och en massa mys. Å så kanske en liten present och
ett litet kort med värmande ord :).


Jag är en riktig sucker för Alla hjärtans dag. Mest för att jag älskar alla anledningar (bra och dåliga) att få fira. Här hos oss på the Island (= Öland) firar vi denna dag med massor av kärlek och tacksamhet att vi har varandra. Å choklad. You gotta have choklad på Alla hjärtans dag. Måste. Med kärlek och choklad så är man liksom hemma.

Å eftersom min käre make hittat fin, fin de luxe choklad till mig i present och jag köpt hans favoritchoklad till honom så behövs inte så mycket mer. För kärlek finns ju alltid där oavsett dag :).

KRAM till er alla fina.

// Inredningsfrun

Pssssssssst...... Idag ger jag en extra hjärte-kram till alla som saknar sin älskade, mist någon ni älskar och som känner sig extra ensamma en dag som denna. Mina tankar går till Er!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top