Pages

miércoles, 8 de febrero de 2012

Om att vara lite daredevil!



Lite bilder från vårt kök.

I´m back från att ha varit nere och vänt så att säga. Jag skull vilja påstå att det är att vara lite daredevil och utmana ödet att insjukna i matförgiftning de luxe två dagar innan vi ska dra ner till Malmö på bloggevent. Igår visste jag inte hur jag skulle ta mig från sängen in till badrummet och jag sov mig igenom precis hela dagen. Bokstavligen (ordet liggsår har nu fått en helt ny innebörd för mig....). Men idag har livet återvänt. Tjohoooooo!! Så nu festar jag på Resorb och Festis för att återställa balansen i min urlakade lilla lekamen.

Nu står jag iallafall med ett problem mindre på nacken; Jag ska inte ha på mig den vita klänningen eftersom jag själv, mer eller mindre, har samma vita färg som på den just nu. Läckert......

Men vad är väl egentligen ett litet "vad-ska-jag-ha-på-mig"-problem mot att äääääntligen får vara friskt?!? Nu är jag bara så tacksam att jag faktiskt kommer iväg till eventet och det, sanna mina ord, fanns inte på världskartan igår.

KRAM på er alla fina och tack för alla krya-på-dig-hälsningar HÄR. Ni är bara bäst!!

// Inredningsfrun på benen igen om än lite blek om nosen :)
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top