Pages

miércoles, 15 de febrero de 2012

Knock yourself out!



Sötaste lattemuggen "Dora".....
... står nu på kökshyllan i köket och är.....
.... lika söt från alla håll och kanter!
Nu har jag ääääntligen en liten Dora-lattemugg från Greengate i mina ägor. Lööööhöööve it! Jag hävdar bestämt att man kan bli lite kär i porslin. Jamen ni ser ju själva! Nästan så man dör en liten smula av sötheten. Nästan.
Min käre make och tillika Inredningsnörden frågade direkt om det inte fanns assietter i samma serie också. Om det finns? Nämen-jomen-varsågod-och-välj-vad-du-vill. Knock yourself out, min älskling. Knock yourself out :)!

KRAM

// Inredningsfrun med likasinnad porslinsdiggande make

Pssssssssst...... Lattemuggen grävde jag (bokstavligen) fram ur en halvöppnad kartong, inne på Topiary, eftersom grejorna höll på att packas upp. Måste nog snart ta mig en tripp dit igen snart och se vad de andra kartongerna innehöll.......
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top