Pages

miércoles, 29 de febrero de 2012

En mamma vet, vad en mamma vill ha!



Kudde "Lycka" från
Louise Interiör.


Vita roskuddar från
Sofias Hus.
Rosa hortensior från
min käre mor :).
Idag har jag fått blommor av min käre mor. Ljust, ljust skirt rosa Hortensia som är så vackra att man nästan får en liten tår i ögat. Ja, en mamma vet sannerligen vad en mamma vill ha! Å tänk vad lite blomster kan göra för en vårlängtande liten själ :).

Å dra på trissor. Ni var lååångt över hundra stycken som ville vinna det härliga Greengate-kitet (från Topiary). Härligt, härligt. Imorgon avslöjar jag vinnaren så glöm inte att titta in då :).

Nu ska jag hångla kudden!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst....... Louise Interiör låter sig hälsa att hon ger er söta läsare 15 % i sportlovsrabatt i heeeela webb-butiken när ni uppger "Frun" i kassan. Amen dra på trissor lite igen va :). Tjohooooooooo!!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top