Pages

miércoles, 22 de febrero de 2012

Sneak-peak!

Stopp.... mer än så här får ni inte se.....
..... av mina födelsedagspresenter. Men håll tillgodo med en liten ändalykt istället :).

Idag får ni en liten sneak-peak min en liten födelsedagspresent som jag har fått (av mig själv). Eftersom det låg en feting-rabatt (hela feeeemtioooooo proooooceeent-fet!) från Nordljus i goodiebagen från Emmas bloggevent så kunde jag ju bara inte låta bli. Men jag jag fyller ju inte år förens i nästa vecka så då får ni se på riktigt vad det är jag köpt.... eh... fått!

Idag ska en üüüüüberpigg treåring aktiveras och jag ska jag till frisören och få lite ny färg i barret inför det här eventet. Vad har Ni för planer för dagen, goa Ni?

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst........ Men oj så skoja att så många vill vara med i mina utlottningar :). Galet roligt :)!!!
Nu har även Huset på landet gått lite nutz och slänger in hela 25% rabatt på heeela sortimentet om ni uppger "Inredningsfrun" i kassan (gäller ända fram till den 11/3. Det ni!). Amen är det inte gudagott så säg :). Älska rabatter!!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top