Pages

jueves, 9 de febrero de 2012

Rent, fint och städat?



Idag får det bli några "oldies but goldies" eftersom bildbanken
är tom på nya kort. Håll tillgodo anyway :)!


Sätter mig en stund framför datorn trots att huset ser ut som om det lämnats i affekt. Det brukar se ut så när vi ska iväg och resa i den här familjen. Saker överallt. Fast när sedan alla sitter inpackade i bilen är jag alltid kvar i huset för att bara "plocka-undan-lite-saker" eftersom jag alltid vill ha det rent, fint och städat när vi kommer hem. Fast denna gången får jag nog nöja mig med att iallafall är rent och fint..... eller nja...... inte så rent kanske...... å kanske inte så fint heller nu när jag kastar ett getöga utöver infernot i hallen. Men, men. Vad är väl en stökig hall mot en weekend i Maaaaalmöööööööuuuuu :D!?! Tjohooooooooooo!!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst........ Nej... Vi har absolut inte valt bort Bebis, utan han fick välja om han ville följa med oss eller vara kvar här på the Island och det ville han. Så mina kära päron hem till oss och tar över residenset och myser med honom när vi är borta. Skönt med både Bebis-och husvakt :). Men Bebis hälsar och tackar för omtanken :).
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top