Pages

domingo, 5 de febrero de 2012

And then some!

" - Mamsen har sagt att jag ska få en överraskning.
Undrar vad hon har i kikaren?"
"- Jaha. Varför har mamsen lagt mig här nu då?
Undrar om hon vill att jag ska göra något....hmmm...."

" ...... kanske vinka lite med tårna....."
"..... eller kanske hångla nallen och gympa lite med benen.... samtidigt!!!...."

......
Ja. Som ni ser så blev Lillebrors present en riktig hit. Nu har han legat och frotterade sig i sina lakan, myst och gosat med dem (å hånglat med nallebjörnen) och resultatet? Glad som en speleman. Nöjd Lillebror, nöjd mama! Perfekt!

Å när han låg där i sin knubbiga härlighet så slog det mig; Jag älskar honom mer och mer för varje dag. Så mycket att mitt nästan hjärta svämmar över. Tänk att jag har fått två underverk att få älska tills det inte går att älska mer. Genom allt. Ja, verkligen genom allt. Som sömnlösa nätter, "skyyynda-vi-är-seeeena-till-förskolan-koooom-nuuuu!!", kräksjuka och "jaaaag-viiiiiiill-iiiiiinte-äääääääta-uuuuuuup-jag-vill-krascha-med-mina-racerbilar-wrrrrrooom!!!" and then some. Men man älskar, älskar och älskar lite till. And then some :)!

KRAM

// Inredningsfrun
Pssssssssst..... Till alla oroliga mammor och andra oroliga väsen; NEJ! Lillebror sover inte så här utan jag har bara höjt upp och fällt ner sidan av sängen för att jag skulle fota. Men som ni ser så chillar Lillebror mest och är nöjd där man lägger honom :).
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top