Pages

martes, 7 de febrero de 2012

Om att ha vunnit en islänning!

Funderade på denna söta lilla klänning....
... med lite accessoarer till... men nja.....
..nu vet jag inte riktigt.

Idag har jag varit och lånat en liten vit skir skapelse som var en front-runner till vad jag ska täcka min lilla lekamen med på lördagkväll. När jag provade den så kände jag wow-vad-söt, men nu när jag ser den på bild så känner jag not-so-much-wow. Jag tror jag kör på ett säker kort och tar den lilla svarta istället. Den passar liksom i alla lägen och den trivs jag i. Å det är ju faktiskt huvudsaken.

Å för att prata ytterligare lite om lördagskväll och tillika Emmas bloggevent har jag fått den äran att få bli helt galet snygg i barret eftersom en cool islänning kommer att sätta tänderna i det (det var väl en mening som jag aldrig trodde att jag skulle få skriva.....). Ibland ska man ha tur och jag hade tur att vinna en islänning :). Behöver jag tala om hur skönt det ska bli att slippa den där "vad-tusan-ska-jag-hitta-på-med-håret-som-aldrig-vill-vad-jag-vill"-våndan?!? Japp. Galet skönt. Så istället för att stå och locka håret och få mjölskyra i armarna (kaaan vara dax att börja gymma igen....hm...) ska jag sitta och dricka skumpa och få bli piffad.

Det kommer att bli en galet rolig dag. Galet!!

Tjohoooooo!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst....... Ja, just det ja.... En liten detalj bara..... Klänningen ser ut så här bakifrån.....
.......det är nog därför jag inte vet riktigt..... Ni faschionistas där ute..... tell me :)?
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top