Pages

domingo, 26 de febrero de 2012

Det där med att flytta runt!

Sänggaveln i vårt sovrum har vi hittat på en förmedlingsbyrå.....
..... men jag tror att den kommer från Mio Möbler.
Tavlan, som tidigare hängt i hallen i en massa år, pryder nu
väggen i sovrummet.

Det bästa med att flytta runt på inredning och lull-lull är att gamla saker helt plötsligt känns nya och roliga igen. Jag är en riktig sucker för det där med att byta plats på krukor, inredning, tavlor m.m och dessutom passar det en mammaledig students plånbok bättre än att bara köpa en massa nytt. Flytta, flytta, flytta runt i ring. Flytta kostar ju faktiskt ingenting!

Eftersom jag hängt upp en ny tavla i hallen var jag ju tvungen att ge den gamla tavlan en ny vägg att chilla på. Så nu bor den i vårt sovrum istället. Som sagt. Omväxling förnöjer :).

Nu ska jag hångla kudden.

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top