Pages

lunes, 20 de febrero de 2012

Sportlovsvecka och utlottning!

Ett gosigt nattlinne.....
... från Beach House.....
.... kan nu bli ditt!!!


Här hos oss på the Island är det sportlovs-vecka. Å dessutom strålar solen från en klarblå himmel och jag hör minsann lite takdropp och fågelkvitter. Tjohooooo!!

Så.

Vi börjar helt enkelt denna härliga vecka med en liten utlottning. Jojomensan! Det är inte mindre än ett galet mjukt och gosigt nattlinne i st. M (Nightgown Bell, White, värde 465 :-) från Beach House (samma som på bilderna ovan). Nä. Det är inte mitt som jag lottar ut för det ger jag inte bort för allt smör i Småland :). I love it!


Det enda ni behöver göra är att gå in på Beach House hemsida och svara på följande fråga;
1. Vilken internationell organisation stödjer Beach House?
2. Lämna en lite glad kommentar här på bloggen med namn och e-mailadress så att jag vet vem du är som vill vara med i utlottningen av detta gosiga nattlinne.

Easy peasy.

Vi kör denna utlottningen veckan ut. Ska vi säga till söndag kl.20.00? Japp. Så får det bli. Så heja, heja er!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssst...... Det här kommer att bli en bra vecka så höll ögonen öppna. Jag har fler utlottningar på gång och lite sköna sportlovs-rabatter :). Tjohoooooo!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top