Pages

sábado, 27 de agosto de 2011

Tänk vad lite tyg kan göra!

Med lite nytt tyg på dynan i hallen....
... fick jag massor av inrednings-inspiration.....
... till att lull-lulla lite här och där.....

Peace-märke från Nordljus.
Nu när hösten snart är på väg (jamen nu är det väl ändå legitimt att börja längta liiiiite till att får vara inomhus och pyssla) så kan insidan på huset äntligen få lite kärlek igen. Det har ju inte hänt så mycket (who am I kidding.... det har inte hänt någonting alls på läääänge) vare sig på övervåningen eller bottenvåningen. Men efter att jag varit och handlat lite nytt tyg (tänk vad lite nytt tyg kan göra!?!) till hallsoffan så fick jag värsta rycket och har flyttat runt lite saker och fixat och donat. Jag har alltså inte köpt en massa nytt (förutom tyg för 69 kr men det är ju överkomligt) utan har kört på en "gamla-saker-på-nya-platser"-makeover och det funkar ju lika bra.

Så idag får ni se lite av hallen som jag fixat till (fejk-olivträdet har fått flytta på sig och istället står det trädet som jag haft ute på altanen i hallen istället. Å så har jag ju klätt om sittdynan). Fler bilder kommer inom kort.

Nu ska jag ta min (tok-förkylda) lilla lekamen och kasta mig i bingen. Både jag och Lillebror har åkt på en riktig "bonna-förkylning".

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top