Pages

martes, 30 de agosto de 2011

När ni tror att ni sett allt!

Hallen går nu i lite svala grå/beiga och självklart vita toner.

Lite nytt på avlastningsbordet i hallen.
Lillebrors "ligga-på-golvet-filt" finns lättillgänglig
under bordet i hallen.

Vacker gammal trälåda har fått fin patina.
Lådan har jag fått i present.

Vacker vit orkidé. En självklar favorit!

När ni tror att ni sett allt så visar jag idag ännu fler bilder från vår hall! Så nu har ni nog sett hallen från alla håll och kanter tror jag minsann.

Det nya tyget på hallsoffan inspirerade mig till att lull-lulla och flytta runt så att det känns lite uppfräschat i hallen. Trots att det bara är gamla saker som jag flyttat på. Perfekt motion och perfekt för den ständigt tomma "mammaledighets-plånboken".

Idag är både Lillebror och jag betyyydligt bättre från våra förkylningar - så skönt. Idag är det dessutom en perfekt "sitta-inne-och-kurera-i-morgonrocken-och-krypa-ner-under-täcket-och-ta-sig-en-välbehövlig-tupplur"- dag eftersom vädret är grått och blåsigt. Passar mig perfekt!

Det som kommer nu är en stoooor parentes och behöver inte läsas av er som har RÖSTAT och inte tänker rösta heller för den delen. Så. About tävlingen. Jag vet att inte alla har FB-konto (man kan också registrera sig för ett "Sveriges charmigaste hem"-konto på sidan, för att kunna rösta) så ni kan inte rösta, men det är ju tanken som räknas. Men till er som vill rösta men inte riktigt fått ihop det så kommer här ännu ett förtydligande. Så här gör man; Gå in på siten. Uppe i den vita rutan, till höger, ser ni fem stjärnor. När ni klickar på stjärnorna kommer det upp ett pop-up-fönster som säger "Logga in med ditt Facebook-konto". Detta gör det för att man bara ska kunna rösta EN gång per bidrag. Logga in och stäng sedan pop-up-fönstret. Så. Nu kan du rösta. Den tomma vita stjärnan längst till höger ger betyget "fem stjärnor" och är lika med högsta betyg. Sedan går betyget ner ju längre åt vänster man röstar. Kind of logiskt, eller hur!?! TACK än en gång för att ni, goa läsare, tar er tid att rösta på oss. Vi blir så glada! TACK.

Nu ska jag dra täcket över huvudet och vila.

KRAM på er denna härliga tisdag.

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top