Pages

lunes, 15 de agosto de 2011

Inredningsfrun goes videoinlägg???





Funderar på att prova små videoinlägg har på bloggen. Så att ni kan få se våra rum i 360 grader, få lite tips eller kanske baraett litet hej från mig. Vad skulle Ni säga om det? Lite Inredningsfrun live liksom. Jag får ta mig en liten funderar på det helt enkelt....

Idag regnar det här på the Island och jag trodde inte jag skulle behöva säga det så här i mitten av augusti, men det känns nästan som höst. Men det förtränger jag just nu och tänker istället att det bara är ett ljummet sommarregn som snart går över.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst....... Igår satt vi ute (invirade in en massa filtar eftersom det var så kyligt) och fikade. Varför smakar alltid fika bättre ute i friska luften?
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top