Pages

domingo, 14 de agosto de 2011

Egentid-schmegentid



Kuddfodral "LYCKA" kommer från Louise Interör.

Tränat, städat, handlat, tvättat, bakat och nu blogga. Hej å hå så mycket man hinner med så här på morgonkvisten när man "bara" har ett barn hemma (Bebis sover hos mina päron inatt så det är bara en jollrande Lillebror hemma). Dessutom fick vi sovmorgon till åtta så vi har hunnit med en massa trots att vi inte stressat ett endaste dugg. Vad tusan gjorde man med sin tid innan man fick barn? Man hade ju för tusan haft tid att både lära sig knyppla och spela mandolin så här på en söndagsförmiddag. Men jag skulle inte byta bort det jag har nu för lite egentid-schmegentid för mitt liv nu ÄR ju barnen. Å knyppla och spela mandolin kan jag lära mig när jag blir gammal:).......

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssst.... Idag visar jag lite pics från hallen. Som ni ser har det inte hänt ett skviddevutt där på ett bra tag nu, men jag tänkte att det säkert hittat nya läsare hit till bloggen som inte sett vår hall ännu. Iallafall. Hallsoffan har vi köpt i en lokal inredningsbutik som bytt ägare femtioelva gånger sedan vi köpte den. Så jag vet varken märke eller leverantör på den, tyvärr. Om någon vet vad den kommer från så maila (ma22jj@student.hik.se) gärna mig. Jag får fortfarande mååååång frågor på just hallsoffan och skulle gärna kunna ge ett svar. Tack på förhand!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top