Pages

domingo, 7 de agosto de 2011

Världshistoirens mest tragiska!




Spegel från Herr Kamprads varuhus som
jag spraymålat vit.
Smyckesaskar från Nordljus och halsband från Zweet´s.

Jag och Inredningsnörden (som faktiskt har mer kläder än vad jag har) har utan tvekan världshistoriens kanske mest tragiska walk-in-closet. Den behöver utan tvekan en massa kärlek ASAP. Kanske är det för att jag är så dålig på kläder som jag inte har prioriterat det. Men om jag investerar i lite nytt och fräscht att täcka över min lilla lekamen med, kanske det blir roligare att lull-lulla garderoben. Lite vackra skira tunikor och lite snygga scarfar som kan hänga framme? Eller vad tror Ni?

Iallafall. Härom veckan investerade jag i ett nytt vackert smycke som jag tycker känns mer angeläget än någonsin med allt hemskt som händer i världen just nu. Det är ett armband med ett peace-märke i guld som jag låter hänga framme som dekoration (Som är ett reafynd från Gina Tricot. 13 spänn gav jag för det!). Lite Love, Peace och lull-lull på en och samma gång. Perfekt!

En härlig måndag önskar jag Er, goa bloggläsare!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst....... Zweet´s lämnar 20 % rabatt till alla mina läsare om ni lämnar "Inredningsfrun" i rabattkodsfältet i kassan. Bra va :)!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top