Pages

sábado, 27 de agosto de 2011

Dagens tips!

Billiga murgrönor i kruka får ersätta....
.... den stendöda blomman på båge....
...... så ser det ut som en ny blomma!
Nytt och fräscht i fönsterna.

Håll i hatten för här kommer "Dagens tips" och sanna mina ord, det var inte igår;

Jag har glömt att vattna blommorna i fönsterna i vardagsrummet. Ooooops. Men no danger on the roof eftersom jag kom på hur jag skulle få nya fina till en billig penning. Så jag åkte till Herr Kamprads varuhus och handlade biiiilliga murgrönor i kruka. Sedan klippte jag bort den de döda gamla blommorna och tog loss den hjärtformade bågen, satte ner den i murgrönan och virade runt murgröneslingorna. Klart!

Nya fräscha blommor i fönsterna - perfekt! Får se hur länge dessa klarar sig....

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top