Pages

miércoles, 24 de agosto de 2011

Vill ha, vill ha, vill haaaaa!

Vackra ljusstakar från Louise Interiör och
vas i fattigmanssilver från Nordljus.

Just nu är jag inne i en "åååååå-jag-skulle-vilja-byta-ut-ditten-å-datte-å-allt-däremellan"-period. Jag sitter och surfar runt på internet som en dåre och kollar på en maaaaaassa fint lull-lull som jag bara måååååååste/behöver/inte kan klara mig utan saker som skulle passa perfekt här hemma. Ni vet vad jag menar va? Man vill byta byta allt. Precis allt. Vill ha, vill ha, vill haaaaaa!!! Bord, stolar, mattor, tavlor, krukor, brödrostar, skohyllor, kastruller, you name it. Om jag hade kunnat byta ut mig själv så hade jag nog också gjort det. Men min käre make skulle nog sakna mina kakor, Bebis skulle nog sakna mina ostmackor och Lillebror skulle nog sakna mina lång-tutts så det vore nog ingen bra idé.

Ibland måste man ju bara få drömma sig bort till allt man önskar sig, för att sedan landa igen och inse att man ju egentligen har det väldans bra. Tur att det är gratis att drömma :).

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst..... Sista dagen att rösta i TÄVLINGEN vi är med i, så rösta gärna på oss så blir vi glada. Tack på förhand!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top