Pages

miércoles, 10 de agosto de 2011

Sov-maskopi!

Igår mumsade vi på kantarell och västerbottenost-paj....

.... som toppats med creme fraiche, rom, rödlök.....

.... å lite dill!

Jag undrar minsann om bröderna Brothers här hemma har ingått in någon form av sov-maskopi. När den ena bestämmer sig för att vakna halv åtta (efter att ha sovit 13 timmar) så vaknar den andre halv sex. Tjibi! Men sova kan man ju alltid göra när man vänder opp näsan och kastar in handduken :).



Nu ska jag ta med mig mina killar och dra iväg på äventyr.



KRAM



// Inredningsfrun



Psssssssst...... Jag lovar att lägga ut receptet på pajen jag gjorde igår. Jag vet att jag har lagt ut det hrä på bloggen tidigare så jag ska bara leta upp det bland alla 1800 inlägg :)........



Facebook Twitter Google+

 
Back To Top