Pages

sábado, 6 de agosto de 2011

Dagen i bilder

Tjohoooooo! Vilken härlig dag!
Jag tror minsann att jag känner för att studsa om kring lite.....
...... bäst att hålla i lung-tuttarna när jag studsar,
så att jag inte åker på några blåtiror....
...... wiehooooooooooo!!!
Kall öl är alltid gott. Fast för min del gäller bara vatten nu.....
..... men kött-fest säger jag aldrig nej till :)!
Lillebror och god vän.

Idag har vi haft en riktig mysdag med goda vänner. Det har blivit både lite strand-häng, studsmatta-hoppning (av bilderna att döma så skulle kunna tro att jag bara stod på studsmattan men det var tydligen hopplöst att fånga mig på bild när jag befann mig i luften), kött-fest (grillad oxfilé, marinerade grönsaker och aioli till lunch) och fika i solen. Ljuvligt!

Å som kronan på verket blev det hämtpizza (som inmundigats framför tv:n) till middag ikväll. Perfekt avslutning på en härlig dag.

Vad har Ni hittat på, kära bloggläsare?

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssst...... Rösta gärna på oss HÄR så blir vi glada. Håll muspekaren över stjärnorna så kommer det upp en bubbla som säger hur du gör för att kunna rösta. Tack på förhand :).
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top