Pages

domingo, 21 de agosto de 2011

En halv miljon!



Bebis gillar att mysa i korgstolarna lika mycket som vi. Eller ja...
bara om han får köra med sina rallybilar i dem :).

Den vackra vita kannan kommer från Sofias Hus.

Men dra mig baklänges och lite hur som helst så himla roligt att Ni nu är över en halv miljon som tittat in här hos mig på bloggen. Tjohooooooo!! Måste säga att det är en väldigt abstrakt känsla. Men en härlig abstrakt känsla så klart. Nästan lite överväldigande. Å så till råga på allt så hittade jag bloggen här (så klart att det inte är alla bloggar med på denna lista men jag är ju glad att jag ändå fanns med bland top hundra) å det är väl inte så himla illa pinkat för en liten Ölands-tok som mig. Å allt har jag ju Er, goa läsare, att tacka för!!! Så jag tackar ödmjukast för att ni fortsätter att titta in här. Ni är bara bäst!

Iallafall.

Idag har vi haft ännu en ljuvlig sensommardag här på the Island. Äntligen kom värmen! Tjohoooooooooo!!!

En härlig söndagskväll önskar jag er!!

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst...... Vår lilla sitthörna på altanen passar lika bra för både avkoppling som för lek och bus. Härligt!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top