Pages

viernes, 26 de agosto de 2011

På lyset?

Vad tusan ska det stå här då?......
..... å vad betyder det här?.....
.... O M E... Vad i hela fridens namn är det?

Man skulle ju kunna tro att jag inte kan stava eller är på lyset, men så är faktiskt inte fallet.

Jag har huuur länge som helst letat efter bokstaven "H" i dessa små söta träbokstäver (från Miljögården) men det verkar rent av hopplöst att få tag på. Den är alltid restad eller slut i sortimentet. Så nu ligger mina O-M-E och väntar på sitt H (HOME) så att jag kan få upp bokstäverna i fönstret i hallen.

Så. Om någon vänlig själ ute i vårt avlånga land hittar/har/lånar/köper ett H som ni tröttnar på så hör gärna av er till mig (ma22jj@student.hik.se). För då vill jag gärna lägga rabarber på det om jag får :).

By the way. Visst är det en extra härlig fredag idag? Tjohooooooooooooooooooooo!!

KRAM

// Inredningsfrun å på extra härligt å tjohoooooigt humör idag :D

Psssssssssst....... TACK alla för era tips, ni är ju bara för goa! Ett H är inom kort på väg till mig så att jag snart får ihop mitt HOME!!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top