Pages

domingo, 7 de agosto de 2011

Om lull-lullandet!

Varje kväll.....
... blir det kaffe och choklad.....
..... och en massa mys i tv-soffan!
Jag får ofta frågan "hur jag hinner med allt" här hemma och många tycks tro att jag är uppe och lull-lullar halva natten. Men så är inte fallet. För klockan sju varje kväll (när Bebis lagt sig) så slår vi våra små ändor ner i soffan, jag och min käre make. Där dricker vi kaffe och äter choklad. Jag får min dagliga fotmassage och så sitter vi och försöker bräcka varandra i "Vem vet mest". Kvällarna är vår heliga stund på dagen då det bara är jag och min käre make (+ en massa choklad+ en eventuellt kvällspigg Lillebror som sitter och jollrar i Baby-sittern) och då passar jag även på att sitta och blogga framför datorn. Alltså. Lull-lullandet ägnar jag mig åt om dagarna.

Så nu vet ni :).

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top