Pages

domingo, 21 de agosto de 2011

Har Blogger tröttnat, månne?

"Död" pelargon blommar nu för fullt.
Planteringshörnan.
Zink-kruka från Huset på landet.
Nu har jag försökt att ladda upp ett litet video-klipp här på Blogger sedan igår. Å det går ju inte så speciellt bra. Har Blogger redan tröttnat på mig, månne :)? Jag ska försöka igen under dagen och se om det går. Klippet handlar om vår lilla köksbänk som många har frågor kring. Så håll tummarna att det går att ladda upp snart.

För tillfället så växer det så det knakar här på the Island. Men det är ju inte så konstigt eftersom det har regnat hela sommaren, typ. Ett par Mårbacka-pelargoner som jag dömt ut som döda och slängt på komposthögen i våras hittade jag blommande härom dagen. Så de planterade jag ut i krukor. Svåra att ta död på minsann, så pelargoner och jag passar bra ihop :).

Idag hade iallafall jag tänkt att ha en riktigt härlig dag. Vad säger Ni om det? Är det en date, eller, kära läsare :)?!?

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top