Pages

lunes, 1 de agosto de 2011

En flicka kan väl få drömma!


Perfekt läsning.....
... som både är intressant och ger handfasta tips......
... hur man blir inredare!


Vad vill du bli/göra när du blir stor? Har du redan ditt drömjobb? Sitter du fortfarande och klurar på vad du ska hitta på eller kanske ångrar du att du aldrig vågade ta steget och prova det du verkligen ville jobba med? Iallafall.

Jag vet att jag vill bli lärare och jag längtar till att få börja jobba som det. Barn är fantastiska på alla sätt och vis och de gör mig till en bättre människa. Så är de bara. Men. Jag är en sann drömmare och drömmer om både det ena och det andra. Å visst är det härligt med drömmar för det får en att blicka framåt och våga utvecklas. Så nu har jag börjat läsa en bok som handlar om vägen till att bli "inredare" och hur man skapar sin drömkarriär. Hmmmm..... ja men en flicka kan väl få drömma, inte sant :)?!?

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssssssst....... Till er som också är nyfikna på boken så hittar ni mer om den här.
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top