Pages

lunes, 29 de agosto de 2011

Beiget var det här!




För att få lite "höjd" på de små skålarna har jag fuskat lite och knycklat
ihop aluminiumfolie och lagt i botten på de stora skålarna.
På så sätt kommer skålarna upp lite och syns bättre.
Den vackra vita kannan från IB Laursen kommer från Sofias Hus.
Blommor från min käre mors trädgård.

Glasfat på fot från Sofias Hus.

Nu har sommarens pasteller byts ut mot lite mer beigea toner toner på hyllan i köket. Å så klart lite vitt. Så klart!

Jag har inte köpt något nytt utan det är bara gamla godingar som jag bytt plats på och flyttat runt lite. En bok med snyggt omslag, i all sin enkelhet får också pryda hyllan. Liksom en kvist med färsk rosmarin som jag klippt från träden ute vid planteringshörnan. Ofta är ju de enkla vackrast!

Jag blir alltid så glad när man får lull-lulla om här hemma. Som den äkta inredningsnörd jag är!

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top