Pages

domingo, 7 de agosto de 2011

Hur man vet att man har det bra!

Vackert kakfat från Gårdby Kafé och Lanthandel
och ljuvlig vas från Nordljus.

Glashållaren är ett loppisfynd.


Vit rosenskära från trädgården.
Mitt största bekymmer idag (förutom att Bebis har gått in i någon konstig "soon-to-be-tre-års-trots" som vi inte riktigt har "läst" manualen till ännu.....) har varit att de söta hallonröda/vitrutiga muffinsformarna som jag köpt, visade sig bli röda när jag haft dem i ugnen. Det var inte så jag hade planerat när jag skulle göra söta muffins med hallonfrosting idag. Hmmmm.......

Å om muffinsformarna är det enda man har att vara irriterade på under en dag så vet man att man har det bra. För snacka om I-landsproblem!

En härlig söndagskväll önskar jag er, goa bloggläsare!

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top