Pages

viernes, 19 de agosto de 2011

Världens dyraste chips!


Idag har jag lyckats med bragden att gå på fotbollsmatch (eller ja, det var lite "Girls Night" och Babes in Business-mingel innan matchen och det var egentligen därför jag åkte dit) utan att varken se någon gräsmatta eller några lekande män som springer efter en liten boll heller för den delen. Vad jag däremot fick var århundradets gråtfest (Lillebror som aldrig säger halv sju, vaknade helt plötsligt och var heeeelt förtvivlad. Vi hade inte ens kommit ut på arenan och vi kom inte längre än till hissen, så vi åkte så klart hem. ) och några små påsar chips. Det måste ju blivit världens dyraste chips det. Fast å andra sidan har jag betalat för sämre saker i mina da´r.

Iallafall. Hemmalaget vann med 5-0 (Om någon är intresserad. Undertecknad could´nt care less), Lillebror sover gott och nöjd i sin säng, jag fick spendera fredagskvällen tillsammans med kaffe och choklad och min käre make hemma i soffan istället för med 10 000 hojtande människor. Alla glada och nöjda. All´s well that ends well!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssst..... Godaste morotskakan och kaffe avnjöts idag på Gårdby Kafé och Lanthandel. Mys!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top