Pages

martes, 2 de agosto de 2011

Fyra-månaders-dag

Exakt fyra månader (på dagen) och lite fundersam.
Tre och ett halvt månad.
Tre månader och just chilli´n.
Exakt två månader.....
... en månad och lite skeptisk....
Två dagar gammal.

Idag fyller Lillebror fyra månader. Hipp hipp HURRA för mig som födde fram honom och ett litet hipp (jamen han förstår ju inte vad det är för en dag idag så jag kan väl ändå få det stora hippet) för honom på sin fyra-månaders-dag. Tjohoooooooo!!

Till er som inte träffat Lillebror så kan jag berätta att han är en cool liten kille. Å bilderna till trots (så fort kameran kommer fram så får han en speciell "nu-är-jag-nog-lite-skeptisk"-blick) så är han alltid lugn, glad och nöjd så länge jag är en lång-tutt ifrån honom. Mat är livet tycker Lillebror och det måste ju ligga i generna. Dock har vi har inte börjat med smakportioner ännu för jag ammar på (hej å hå) och tänkte göra det ett tag till. Tycker att det är ett himla stå-hej och "vad-äter-ditt-barn"-stress kring det här med smakportioner och att bebisar ska smaka ditten och datten så vi chillar ett tag till med det. Så länge han är mätt glad och nöjd med att få all mat i flytande form så är vi det också (jag vet att man ska introducera gluten etc men det är ju ingen tok-stress med det liksom). Fast idag (månadsdag och allt) så fick han slicka på en banan och det är ju alltid något :).

Hoppas att ni haft en härlig tisdag. Det har sannerligen jag!

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top