Pages

viernes, 26 de agosto de 2011

Inredningsfrun goes tant?!?


Hej! Idag visar jag min nya tant-look.....
...och den numera klassiska "Inredningsfrun-posen"...
.... å så en
"jag-ska-försöka-se-lite-fundersam-och-tänkande-ut-men-det-se-ut-som-om-man-har-nackspärr"-pose....
Kolla här! Tantknut i stället för innebandy-fläta
(halleluleja, jag har äääntligen bytt frisyr!)
Den klassiska
"jag-ska-se-lite-cool-ut-med-fot-bakom-fot-
men-ser-bara-lite-sådär-smånödig-ut"-posen

Å ännu en klassisk pose;
"Kolla-om-jag-fått-tuggummi-under-foten"-posen

Nepp, inget tuggummi där inte!

Nästa vecka ska jag iväg på partaj. Supertrevligt! Men vad tar en "uj-uj-uj-så-boooring-det-är-att-köpa-kläder-och-nybliven-tvåbarns-mama" på sig då utan att känna sig för överklädd/underklädd. Hmmmmm.....

Det fick bli en skir liten kreation (Vero Moda) med det aaaaningen tantiga men dock klassiska djurmönstret (å så Converse och jeans till det). Å så en riktig tantilura-knut mitt på huvudet så är man ju hemma! En klassisk tant-look liksom. Iallafall.

Å by the way så har jag nu fått hjälp med att hitta H:et från förra inlägget. TACK för hjälpen!

KRAM

// Inredningsfrun goes tant
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top