Pages

martes, 4 de octubre de 2011

Appropå skit!


Bästa badrumsdoften kommer från Yankee Candle
med doften "Fluffy Towels". Ljuset hittar ni hos Nordljus.
Blomman som aldrig dör. Min lilla mini-fejk-orkidé.
Love it!
Olika sorters ljuvligt doftande tvålar och andra "lukta-gott-saker"
får ligga i en korg och skapar lite "hotell-känsla". Tvålar från Nordljus.

Eftersom vi älskar att ha huset fullt av gäster försöker vi se till att vårt hem känns hemtrevligt och gästvänligt. Å det gäller så klart i alla rum som till exempel i gästbadrummet. Med små enkla medel har vi försökt skapa lite myskänsla även där inne och det gör man lätt med lite mysiga lyxiga tvålar och doftljus. Dels ser det lite sådär "hotelligt" ut (ni vet när alla möjliga små mini-tvålar och schampon står uppradade vid handfatet) och del doftar det gott när man går i i badrummet. Fast det får ju inte vara för hemtrevlig så klart för då kanske gästerna hellre stannar inne på skithuset än i övriga huset :).

Appropå skit så kommer här tävlingsresultatet;

- Skogslyckan, 3,644
- Lantliv på Öland, 3,643
- Ett Gotlandsliv, 2,91
- Funkis 28, 2,89
- Lantlig färgprakt, 2,80
- Charmigt, färgglatt och kreativt, 2,78
- Ett pågående projekt, 2,75
- Vårt Amerikanska 50-tals hem, 2,74
- Vårt paradis på Österlen, 2,64
- Furusten - Paradiset där du blir lugn! 2,54

2500 (O-M-G!!!) fusk-röster (av totalt 9500 röster) har plockats bort (dock ej fusk-hotmail-adresser för det fixade inte deras verifieringsprogram) och vinstmarginalen hamnade då på 0,001. Så GRATTIS säger jag och mina läsare (jag tar mig friheten att gratulera från er också) till Skogslyckan som så klart är en värdig vinnare!!!

Nu ska jag möblera om ett rum. Japp, ett rum. Vilket som helst faktiskt. Känner för att flytta tunga saker idag å dessutom kan det ju behövas eftersom jag inte varit på gymmet på över fem veckor. Hmmm.... Undrar vilket rum som ska få sig en omgång :).

KRAM

// Inredningsfrun

Psssssst...... HÄR kan ni se se mer av resultaten. Vi fick iallafall flest röster så TACK alla Ni som röstat på oss. Ni är bara bäst!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top