Pages

martes, 18 de octubre de 2011

Hemma!


Borta bra, men hemma bäst. Alltid! Å speciellt en sådan här dag med så mycket känslor. Så det var extra skönt att få slå ner sin lilla lekamen i soffan här hemma på the Island ikväll.

Å halledusinen så trött man kan bli av att bara sitta still i en bil. Att inte kidsen fick dåndimpen av nästan åtta timmar av den varan idag är ett under. Lillebror sov eller jollrade mest och Bebis var glad över att fått fri tillgång till russin (en hederlig muta helt enkelt) så han var på strålande humör han också. Fast barn har ju en förmåga att "känna av" sina föräldrar och de kände nog att det var en alldeles speciell och känslosam dag för mig idag. Iallafall.

Med både glädje och sorg i mitt lilla hjärta ska jag nu ta och däcka i bingen. För trött är bara en underdrift av mitt tillstånd just nu.

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst..... TACK för att Ni finns och bryr er om mig. Ni är bara BÄST!
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top