Pages

miércoles, 12 de octubre de 2011

Rimlig smygstart!









Nu har det börjats att smygstarta lite med julpynt runt om i butikerna. Härligt tycker jag som är en sann jul-nörd och jag skulle definitivt säga att det är en rimlig tjuvstart. Jag menar vi är ju ändå i mitten av oktober nu. Om cirkus en månad har jag garanterat börjat att reka vart jag ska placera ut mina "en-gång-om-året-alster" på bästa sätt i huset. Jag läääängtar!

I veckan var jag inne och fotade lite jul på Mormors Fönster. Efter det gick jag och nynnade på "I´m dreaming of a white Christmas" som den sanna julnörd jag är.

En nörd är en nörd är en nörd och kommer alltid att vara det :).

En härlig torsdag önskar jag Er, goa läsare!

KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssst....... Allt fint på bilderna hittar ni inne hos Mormors Fönster.
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top