Pages

lunes, 31 de octubre de 2011

Testing, testing!





Idag kör jag lite testing, testing på hur många bilder på ljusstakarna i vardagsrummet jag kan visa utan att ni ni somnar av tristess. Så. Har Ni somnat än?

Men ärligt talat. Jag ääääälskar verkligen mina nya (ärvda från lilla morfar) ljusstakar och tröttnar inte på att fota dem (fastän att de ser likadana ut från alla håll och kanter). Så ni får helt enkelt härda ut. Men jag slängde iallafall in säsongens sista ros på bordet också till alla er som tröttnade på stakarna efter trettiofemte bilden. Omväxling förnöjer... typ.

Iallafall. De vackra gamla stakarna skulle jag kunna tänka mig att ha på många ställen i hela huset för de passar in precis überalles. Å om jag hade fått, hade jag sovit med stakarna i sängen eftersom jag gillar dem så mycket. Men maken tycker nog att det blir lite väl .... crowded då. Iallafall.

Nu ska det mysas i soffan. På menyn; Kardemummakaffe och Geisha-choklad. Mumma!

KRAM

// Inredningsfrun
Facebook Twitter Google+

 
Back To Top